CPV /Cost Per View alebo PPV /Pay Per View
CPV je vlastne cenový model využívaný v kampaniach zameraný na povedomie o značke, kedy vlastne inzerenti platia pri každom jednom zobrazení mobilnej reklamy. Využíva sa pri videoreklamách a môže zavádzať, ak neviete od ktorej sekundy sa pozretie/view ráta.
Ako fungujú reklamné kampane CPV?
Čo sa týka tradičného fungovania CPV kampaní, boli vlastne vyhradené pre inzerentov zamerných najmä na povedomie o značke, ako sme už spomínali. No zadávatelia reklám čoraz viac nakupujú reklamy na základe Cost Per View. Prečo?
Nákup na základe práve CPV vyrovnáva podmienky pre oboje typy zadávateľov reklám:
- Typické kampane s CPI (Cost per install/ Cena za inštaláciu) sa môžu niekedy umiestniť nižšie, lebo vplyv konverzie znižuje finálnu CMP, ktorú generujú. Znamená to vlastne to, že inzerenti prichádzajú o in-app inventár a nie sú schopný škálovať ich kampane.
Nákupom rovnakého cenového modelu ako značky, môžu inzerenti zabezpečiť, aby ich cenové ponuky zostali konkurencieschopné.
Aký je vzorec CPV?
CPV= náklady na reklamu / zhliadnutia videa
Aké sú ďalšie typy cenových modelov?
- CPCV / cena za dokončené zobrazenie (cost per completed view)
- CPE / cena za zapojenie (cost per engagement)
- CPC / cena za kliknutie na reklamu (cost per click advertising)
- CPM / cebu z acost per mille)
- CPA / cena za akvizíciu (cost per action)
- CPL / cena za vedenie (cost per lead, or PPL- par per lead)
- CPI / cena za inštaláciu (cost per install) A ďalšie…
Zabezpečte si produktovú reklamu s BlueWinston
Každé jedno osobitné riešenie a funkcia sú vynikajúce, no spolu vám poskytujú výkonnú platformu na produktové reklamy, ktorá vám nielenže pomôže dosiahnuť skvelé výsledky, ale aj výrazne ušetrí čas a náklady!
Prejdi na domovskú stránku