Marketing event Upterdam: Nový normál v e-commerce

Logo Upterdam

Keď sme 21.9.2023 vstúpili do priestorov D1 Center v Senci, kde sa konala najväčšia e-commerce konferencia na Slovensku Upterdam, boli sme ohromení pozitívnou energiou, ktorá prevládala vo vzduchu.

Tento rok sa konferencia zamerala na „Nový normál v e-commerce“ a bolo zrejmé, že účastníci sú nadšení z možnosti zdieľať svoje skúsenosti a naučiť sa niečo nové.

Na konferencii sa stretli top e-commerce odborníci, či už e-commerce marketéri, majitelia eshopov, ale aj špecialisti z agentúr a SaaS nástrojov.

Konferencia Upterdam v číslach:

  • 450+ účastníkov
  • 50+ partnerov a vystavovateľov
  • 25+ spíkrov
  • 17+ prednášok a panelových diskusií

Prednášky a diskusie

Súčasťou programu boli aj prednášky od 25 spíkrov, ktorí zdieľali svoje odborné znalosti a inšpirácie s účastníkmi.

Učastníci si mohli vypočuť prednášky a panelové diskusie na aktuálne témy:

  • Stratégia pre e-shopy
  • Všetko, čo ste kedy chceli vedieť o robení brand kampane a nikto vám to nechcel povedať
  • Ako nastaviť značku pre podporu rastu a zefektívnenie nákladov na komunikáciu?
  • Prečo by ste mali automatizovať marketing?
  • Ziskovosť a dobrý cash flow si musíte zaslúžiť – skúsenosti z konzultácií 39 e‑shopov a 300 mil. obratu
  • Praktické tipy pre expanziu na ďalšie trhy
  • Tvorba e‑shopu v roku 2023 a ďalej
  • Panelová diskusia: posledné 3 roky v e‑commerce
  • Dedoles: Ako sú na tom škrečky po resuscitácii?

Tematické panelové diskusie ponúkli príležitosť diskutovať o aktuálnych témach a výzvach, ktorým čelí e-commerce sektor.

Expo a Poradenská Zóna

Expo zóna bola miestom, kde sa predstavili rôzni vystavovatelia a partneri konferencie. Bolo tu možné stretnúť sa s našimi dlhoročnými partnermi a spoznať nové firmy, ktoré prichádzajú na e-commerce scénu. Poradenská zóna ponúkala poradenstvo od odborníkov v e-commerce, čo bolo pre nás veľmi hodnotné.

Stretnutie s partnermi

Konferencia nám tiež poskytla príležitosť obnoviť vzťahy s našimi dlhoročnými partnermi a spoznať nových ľudí v e-commerce. Hodnotné diskusie nám umožnili rozšíriť naše obzory a vybudovať silnejšie vzťahy v rámci e-commerce komunity.

Zhrnutie a záver

Naša účasť na konferencii Upterdam bola pre nás nielen príležitosťou spoznať sa s našimi partnermi a rozšíriť naše kontakty, ale tiež časom na získanie nových poznatkov a inšpirácie.

Sme vďační za príležitosť byť súčasťou tejto úžasnej udalosti a tešíme sa na ďalšie ročníky konferencie Upterdam.

Rezervujte si rýchly ㅤㅤㅤㅤ20-minútový videohovor

Chcete sa dozvedieť viac o automatizácii produktových kampaní? Naplánujte si hovor 1:1 s jedným z našich account manažérov.

Prejdi na domovskú stránku

About the Author:

Account manager pre Bluewinston & CSS Shopping in EÚ. Som zodpovedný za najefektívnejší PPC nástroj na vytváranie produktových, textových a Performance Max kampaní v Google vyhľadávaní a Bingu.